logo-musicstall
lupa
clovicek
kosik
0 kusů
za 0 CZK


Galerie obrázků

Dragons Dawn of New Riders (Jak vycvičit Draka) - Switch

Lokalizace
   Anglická verze
Žánr
Akční  Dobrodružný  Dětský  
888,00CZK, na prodejně 999CZK
Dostupnost: 1.2.2019
?
Předobjednávka - předpokládané datum vydání.
Vynasnažíme se, abyste již tento den měli titul doručen. Zboží zatím není skladem.
Dragons Dawn of New Riders je hra pro Nintendo Switch inspirovaná filmy Jak vycvičit draka (1 a 2) a krátkometrážním Dragons: Dawn of the Dragon Racers se Škyťákem s Bezzubkou v hlavních rolích.

Nyní máte jedinečnou příležitost zažít prostřednictvím hry na Nintendu, zažít tento úžasný svět draků.

Nintendo Switch - Dragons Dawn of New Riders

Hra vás vezme do doby krátce poté, co je ostrov Havenholme nalezen v troskách, a kdy se zčistajasna objevují dva přeživší - Scribbler, mladý student, který se nedokáže rozpomenout na svou minulost, a drak Patch, který jak se zdá patří mezi jedinečné dračí plemeno jménem "chimeragon" a který má zcela nové, překvapivé schopnosti.

Společně se vydají na nezapomenutelné dobrodružství - objevují nové ostrovy, zuřivé nepřátele a společně se snaží o navrácení ztracených vzpomínek.

Dragons Dawn of New Riders pro Switch

Statečný chlapec a jeho věrný dračí společník se vydávají vzhůru k oblakům a jen vy jim můžete pomoci porazit zlovolné padouchy, kteří mají na svědomí zničení dračí svatyně.

Video he hře vám zatím neukážeme, protože v době poslední editace popisu nebylo dostupné žádné, které by zasloužilo ho u nás prezentovat. Pokud víte o oficiálním traileru, nebo hezkém videu k této hře na Youtube, budem rádi, když nám pošlete link.

Hlavní rysy konzole Nintendo Switch Dragons Dawn of New Riders:

  • Inspirováno filmy Jak vycvičit draka: Odehrává se ve světě, kde se odehrávalo filmové dobrodružství Škyťáka s Bezzubky.
  • Zažijte dobrodružství: Znovuzískej Scribblerovy ztracené vzpomínky a utvoř silné přátelské pouto s hybridním drakem Patchem.
  • Bojujte: Odemkněte mocné schopnosti a postavte se hrůzostrašným protivníkům.
  • Objevujte: Nechte se pohltit novými i známými lokacemi, včetně ostrova Havenholme a Blood Briar a hory Valka's Mountain.

Počet hráčů: 1

Online multiplayer: NE


Minimální konfigurace hry Dragons Dawn of New Riders pro konzole Nintendo Switch:
(minimum system requirements)
konzole Nintendo Switch

Doporučený věk:
(Rating PEGI)
Vhodné pro hráče od 7 letPEGI RATING: konzole Nintendo Switch Dragons Dawn of New Riders obsahuje prvky násilí


Překlad nebo vyhledávaná slova  hry Dragons Dawn of New Riders  Jak vycvičit draka 2 hra, How to Train Your Dragon 2 Dragon Race, How to Train Your Dragon 2



Sdílení Facebook:



Platforma
Herní konzoli Nintendo Wii U

Termín vydání a cena jsou předběžně stanovené a můžou se změnit.
Při snížení ceny, automaticky snížíme cenu u Vaší předobjednávky na aktuální nižší cenu.
                         (Tato úprava probíhá až v okamžiku vyskladňování)
V případě zvýšení ceny (maximálně 10%) Vaše cena zůstává beze změny.
Při větším navýšení ceny, Vás budeme kontaktovat.
Termín dodání se může změnit, kopírujeme distribuční termíny vydavatelů.
Pokud zjistíte, že naše cena, nebo datum dodání je odlišná od většiny ostatních e-shopů, budeme rádi, když nám napíšete, prověříme to.



 
O firmě Náš sortiment
Oblíbené kategorie
 
 
 

DĚKUJEME ZA PODPORU V ANKETĚ SHOP ROKU

         

úvodní stránka | obsah košíku | novinky | registrace